Danmarks Digitale Antenneforening (DDA) er et alternativ til din nuværende antenneforening. Vi samarbejder med Fibia, som leverer internet, tv, telefoni fra Waoo.

Hvorfor skal du vælge DDA og Waoo/Fibia?

Når du er medlem af DDA, så opnår du betydelige rabatter på Waoos produkter.

Du vælger selv de Waoo-produkter, du ønsker. Valg af TV fra Waoo forudsætter, at du også vælger et internet produkt. Waoo tilbyder tv både med og uden TV boks. Vi har fortsat mange analoge kanaler, så med Waoo kan du stadig få glæde af dit ældre TV. Har du i stedet et 4k fjernsyn, så læs mere i brochure om de nye 4K TV bokse, så du får mest ud af dit tv.

Som noget nyt tilbyder Waoo nu Smart-Wifi, som er en løsning, der optimerer den trådløse internet løsning i din bolig. Se nærmere om det i vedlagte materiale.

Hvorfor fibernet? Internet fra Waoo og Fibia er bygget på fibernet og kåret som Danmarks bedste internet 5 år i træk. Med fibernet vil du opleve en hurtig og meget stabil internetforbindelse. Telefoner, iPads og computere; med fibernet kan alle i familien være online på samme tid i hele boligen – uden at du oplever udfald eller langsommere hastigheder. Du vil kunne streame film, Skype og downloade tunge filer med overraskende hurtig hastighed.

Bestem selv dine tv-oplevelser

Hvis du tilvælge tv-boks, så du kan skræddersy dine tv-oplevelser. Det betyder, at du selv bestemmer, hvad du vil se – og hvornår. Der er APP til Netflix. Du kan for eksempel se tidligere udsendelser med DR TV, du kan leje film i Waoo Bio eller du kan optage programmer, hvis du har en tv-boks med harddisk. Du kan også sammensætte dine kanaler enkeltvis, præcis som du vil.

Sådan skifter du til Danmarks Digitale Antenneforening Tjek først, om du kan få fibernet på fibia.dk. Derefter udfylder du vedlagte bestillingsark og sender det til: dda-forening@outlook.dk Du får besked fra Fibia om, hvornår de kommer og installerer dit fibernet.

Danmarks Digitale Antenneforening

Formand Finn Franzen