Danmarks Digitale Antenneforening blev stiftet den 22. juni 2009 af en gruppe borgere i Bredballe i Vejle

Årsagen til en gruppe borgere stiftede denne forening var at bryde et monopol,

som kommunerne i Danmark havde bygget op omkring de bestående antenneforeninger med stavnsbinding af borgerne.

I dag er den teknologiske udvikling løbet fra den slags tinglyste deklarationer.

Hele ideen bag Danmarks Digitale Antenneforening er, at vores medlemmer skal tilbydes nutidens og fremtidens teknologi.

For at kunne leve op til dette, har vi indgået et samarbejde  med nogle af Danmarks bedste på dette område.

I foråret 2013 vedtog folketinget en lov, så det fra den 1. januar 2014 er frit at vælge hvilken antenneforening, man ønsker at være medlem af.

Danmarks Digitale Antenneforening er et alternativ til din antenneforening.

Vi tilbyder produkter, som har en høj teknisk standard, samt meget høje hastigheder på internet og en meget stor drift sikkerhed. Vores samarbejdspartner er Fibia/Waoo.

Her er fire grunde til, at du bør vælge Danmarks Digitale Antenneforening:

Du kan ved at være medlem af Danmarks  Digitale Antenneforening opnå betydelige rabatter på Fibia/Waoo’s produkter.

Waoo Smart WiFi:

Du kender det sikkert:

IPad’en kan ikke koble sig på det trådløse netværk, alting går langsomt.

Det virker i stuen, men så snart du går ud i køkkenet, op på 1. sal eller sætter dig på toilettet,

kan du glemme alt om at få selskab af din yndlingsserie, som bliver inde i stuens sammen med din router.

Men sådan behøver det ikke at være.

Waoo Smart WiFi består af et sæt med to enheder, der som udgangspunkt kan dække et hjem på cirka 140 m2 .

De to enheder er parret med hinanden fra starten, og vil automatisk blive forbundet med hinanden, når de bliver tændt.

Hvis du har brug at dække et større hjem, kan du bestille én ekstra enhed, som forbindes til de to eksisterende enheder,

du vil nu få optimal trådløs udnyttelse af din hurtige fibernet forbindelse – nu også trådløst.

4K tv-boks - fremtidens tv-format.

Du kan få den splinternye 4K tv-boks, så du kan få mest ud af dit 4K tv.

4K er fremtidens tv-format, som leverer billeder i 4 gange højere opløsning end almindelig HD.

Masser af smarte funktioner

4K-boksen kommer med en masse gode funktioner - bl.a. kan du streame serier og film fra Netflix i 4K direkte på boksen.

Du vil altid være sikker på, at du vil få den nye og bedste teknologi, Da Fibia/Waoo hele tiden udvikler og forbedre deres anlæg.

Når du har besluttet dig til at skifte til Danmarks Digitale Antenneforening, gå ind på Waoo og se om du kan få fibernet, derefter udfylder du det elektriske bestillingsark og sender det til: dda-forening@outlook.dk

Du vil nu få besked fra Fibia, om hvornår de kommer installere dit fibernet.

Danmarks Digitale Antenneforening.

Formand Finn Franzen