Få fibernet fra Fibia med Waoo i postnr. 7120 produkter med rabat.

Bestilling af Internet, Tv og IP telefon.

Finder du et ny medlem til foreningen får du et års gratis medlemskab.

Installering af fiberbox incl. Gravearbejde til hus er gratis for tiden, mod normalt 2000kr.

Vi gør arbejdet for dig, sender det til Waoo som kontakter dig for installation.

Hvis du allerede har Fibia’s fiber i huset, sker det hele automatisk, og du får det du har valgt til en billigere pris.

Vores kontingent er 150 kr. som vi opkræver hver år i januar på e-mail med forfald 1. februar, og det er for hele året, og det dækker rigelig hvad du får i rabat.

Bor du i postnummer 7120 kan du få billigt internet på fiber gennem Danmarks Digitale Antenneforening.

Se i vores prisliste her på hjemmesiden , ring eller send  mail hvad du ønsker, husk at bestille her hvis du vil have rabatten.

Link til mail her:l dda-forening@outlook.dk

Du kan også printe det og aflevere det i postkassen til

Kaj Mortensen Prangerager 89 7120 Vejle Ø.

Hvis arbejdsgiveren skal betale skal du udfylde hvad han skal betale på linket nedenfor.

Print medarbejder betalt helt eller delvis ark  Udfyld det og send det på mail til Fibia Firma betalt hel eller delvis, eller pr brev til Fibia, Hovedgaden 36, 4520 Svinninge.